Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стига сме `абили фаровете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    deadairplane написа:
    westdogg написа:
    Точно обратното е , ако не обичаха да им казват какво да правят и зимата нямаше да си пускат фаровете, а не да изпълняват като мишки. Аз понеже не обичам да ми казват какво да правя , за това карам целогодишно на къси+фарове за мъгла, говоря си по телефона, не слагам колан и т.н. Пишете разни неща ,че Ви третират като роби, ми не изпълнявайте бе, а не само да търкате клавишите и да хленчите .
    Да не би да искаш всички задружно да кажат, че си герой????Не, не си.Особенно пък фаровете за мъгла, това е висша форма на простотия и келешлък.
    Съгласен съм с теб колега Използването на фаровете за мъгла не по предназначение е глупост. А има и отделни водачи които пускат и задните стопове за мъгла но те се отличават от другите и по пресъстващите по колата сини диодчета
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #62
      Lane Staley написа:
      Тази тема редовно си я дъвчем. Днес пътувах Сливен- София. Е мога да ви кажа, че в това време е много по-лесно да забележиш автомобил със запалени фарове. Времето е мрачно, автомобилите мръсни и запалените фарове определено помагат. За целия път имаше 4-5 идиота, повтарям, идиота, които бяха с изгасени фарове. Веднъж го казах, ще го кажа пак - дори да си мислите, че виждате всичко, не знаете човека отсреща доколко ви вижда, дали не се е разсеял малко, дали преценил правилно разстоянието. Тя грешката може да е една на 10 000, но ако се случи останалите 9 999 случая май не са от особено значени.Карайте със запалени фарове, моля ви, колеги!
      Благодаря, аз сигурно съм бил единият.
      Lane Staley написа:
      Абе ужасно е - времето е едно такова гадно, дори в 13 часа е някакво сиво и грозно, автобусът хвърля кал, чисто е, давам мигач, смъквам на 4та и изведнъж разбирам, че онази сива точица е автомобил Shocked Сив, мръсен, грозен таралясник с изгасени фарове. Е, даобе, аз го видях, ама някой тираджия, който си е прехвърлил часовете може и да не го види. Няла лошо, но ако ще даваш живота си в неравна борба с нещо, по-разумно е то да бъде лекуване от чума на деца в Африка, а не борба със Закона за Движение по Пътищата.
      А може би си карал с превишена скорост, за да изпревариш автобуса? Тогава кой е виновен - ти (като нарушител на закона) или някой идиот с грозен таралясник каращ с 85-90км/ч?А за тираджиите не се тревожи - от високо се вижда всичко - нито ти цапат скъклата, нито ти светят в очите, ....
      ls1 написа:
      По-горе ви питаха пък нещо не отговорихте - не обичате да карате на фарове или не обичате да ви казват какво да правите?
      И двете.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #63
        Личните качества на един не могат автоматично да се препокрият с друг човек. Така че това дали ще шофираме със запалени къси светлини е въпрос на лична преценка и в последствие до навик. Само още един пример: всички сте се шофирали преди обед към черноморието и съответно след обед в обратна посока е ... како е там според вазе? Ми на мене ми е по-лесно и по-спокойно когато колегите са с пуснати ламбета. В момента това ,което се случва е пълен абсурд: хора толкова унесени в това да се отърват от "бремето" на запалените фарове вече дори и в сумрак,а и по-късно продължават да се движат без запалени светлини... . Това някъв протест ли е ... незнам. Много колеги защитават тезата: в града не,но извън града задължително! Според мен и в града е много важно,защото освен професионалните и всичковижащите ,освен шофьорите ,които като мен само за част от секундата различавам и автомобила и модела му,че даже цитирам някои технически параметри на съответното возило в момента когато се разминаваме и оставям спътниците си в несвяст и изумление с моята компетентност ИМА И ДРУГ участник в движението по пътищата родни. Пешеходеца е това същество ,което е адски неуправляемо и това ,че "светиш" е още един коз ,който може да ти спести ужасни последствия...не дай си боже! Не че е гаранция,но ... ! И да напълно прави сте ,че ако се спазва правилника нямало ... , но тук се връщаме на това дето всеки е по-голем от другия!
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #64
          Stefanaki написа:
          Благодаря, аз сигурно съм бил единият.А може би си карал с превишена скорост, за да изпревариш автобуса? Тогава кой е виновен - ти (като нарушител на закона) или някой идиот с грозен таралясник каращ с 85-90км/ч?А за тираджиите не се тревожи - от високо се вижда всичко - нито ти цапат скъклата, нито ти светят в очите, ....
          За първото - Моля За второто - законът разрешава превишаване на максимално разрешената скорост при изпреварване.
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #65
            Аз също съм за целогодишно каране на фарове!Колегата immortal със снимките е достатъчно изчерпателен! Пича с Кадета е направо за взимане на книжката!А тук има колеги, които твърдят че карането на фарове е безмислица... след тези снимки какво ще кажете!? Ужас, ако бяхме форум на bgmama както и да е, ама в автофорум да прочетеш че е все тая дали в далечината идва кола с или без запалени светлини не не не!
            Brava 103HP
            ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

            Коментар


              #66
              Не, Имортал наистина беше най-прав в мнението си. Спора е абсолютно безмислен.Явно прекомерното населяване на София е довело до доста бързо разпространение на местната култура из цяла България.Ти му говориш, оно руча ли руча.Карайте както желаете. Избора си е ваш, поне за сега. Но все пак като за последно... да караш на фарове не означава, че караш или трябва да караш като джигит, нито че в колата ти има пострадал човек, още по-малко пък. За мен лично единственото нещо, което означава е, че осигурявам на колата от другата страна една идея повече време за реакция, което понякога не е никак малко.Айде сега ако искате да подъвчем и темата за ксенона, колко ужасен е за насрещните независимо под каква форма е.Ганьо, Ганьоооооооо....

              Fiat Bravo T-Jet 120

              Коментар


                #67
                Atanas71 написа:
                ... Използването на фаровете за мъгла не по предназначение е глупост. А има и отделни водачи които пускат и задните стопове за мъгла но те се отличават от другите и по пресъстващите по колата сини диодчета
                по-точната дума за тези, които пускат задните светлини за мъгла е отделни тъпаци .

                Коментар


                  #68
                  u_bo написа:
                  Atanas71 написа:
                  ... Използването на фаровете за мъгла не по предназначение е глупост. А има и отделни водачи които пускат и задните стопове за мъгла но те се отличават от другите и по пресъстващите по колата сини диодчета
                  по-точната дума за тези, които пускат задните светлини за мъгла е отделни тъпаци .
                  Те в България колите трябва да се продават без тази екстра както и системата за регулиране на фаровете от арматурното табло. Има доста идиоти които просто си завъртат копчето на мах. вдигнати фарове. Да ли е от комплекс че друго немогат да вдигнат
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #69
                    Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.

                    Коментар


                      #70
                      Immortal написа:
                      Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.
                      Пак така де аз съм писал "Копчето на максимално вдигнати фарове" не че самото копче е на мах.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #71
                        miro2177 написа:
                        Аз също съм за целогодишно каране на фарове!Колегата immortal със снимките е достатъчно изчерпателен! Пича с Кадета е направо за взимане на книжката!А тук има колеги, които твърдят че карането на фарове е безмислица... след тези снимки какво ще кажете!? Ужас, ако бяхме форум на bgmama както и да е, ама в автофорум да прочетеш че е все тая дали в далечината идва кола с или без запалени светлини не не не!
                        Само искам да допълня, че постоях до колата си около 5 минути. За толкова заснех поне 10 автомобила БЕЗ фарове. На практика всеки 5-ти автомобил беше без фарове, в достатъчно гъста мъгла и в сезон, когато карането на фарове и без мъглата е задължително. Идиоти бих нарекъл аз точно тези водачи.А използването на фарове за мъгла - зависи от регулировката им. Моите са насочени възможно най-надолу, светят само на няколко метра пред колата и ги пускам обикновено когато карам по път с дупки. За да ги виждам по-добре. Сигурен съм, че не заслепяват никой - пробвал съм ги като съм бил в друга кола... и изобщо не ми пука какво си мисли отсрещния шофьор за мен, защото аз си виждам добре дупките

                        Коментар


                          #72
                          Atanas71 написа:
                          Immortal написа:
                          Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.
                          Пак така де аз съм писал "Копчето на максимално вдигнати фарове" не че самото копче е на мах.
                          Не се разбрахме. Аз казвам, че копчето ТРЯБВА да е завъртяно на максимално вдигнати фарове. А ти казваш, че такива хора са ...еди какви си. Странно.

                          Коментар


                            #73
                            а задните фарове за мъгла? регулирал ли си ? мисля, че си пропуснал това важно уточнение ’задните’ шегичкаиначе за предните за мъгла - факт е че АКО са правилно регулирани - не заслепяват (само леко дразнят - защото нямат хубаво ’отрязване’ на снопа)НО НИКЪДЕ не се проверява за правилното регулиране на фаровете за мъгла - затова и много от колите с такива фарове - заслепяват когато за пуснати

                            Коментар


                              #74
                              Аз за фаровете на другите не отговарям. И задните фарове за мъгла се включват отделно от предните, тях ги включвам САМО когато трябва. ИЛи като сигнал че задния трябва да свали от дълги на къси. Странно, но повечето се усещат какво им казвам.

                              Коментар


                                #75
                                Immortal написа:
                                Atanas71 написа:
                                Immortal написа:
                                Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.
                                Пак така де аз съм писал "Копчето на максимално вдигнати фарове" не че самото копче е на мах.
                                Не се разбрахме. Аз казвам, че копчето ТРЯБВА да е завъртяно на максимално вдигнати фарове. А ти казваш, че такива хора са ...еди какви си. Странно.
                                Както и да е явно няма да се разберем по това което казваш трябва да карам с фарове вдигнати максимално от пътното платно да светят по просторите на хората :D По принцип какво показва копчето в този случай не ме интересува важно е да не преча на останалите водачи а също фаровете да осветяват пътя а не вдигнати максимално както ти казваш. Добре знам че когато копчето показва максимално положение , фаровете са свалени максимално надолу. За какво спорим изобщо
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X